Serwis Klienta Euler Hermes

11.05.2013

Uruchomiliśmy dla Państwa niedawno specjalną linię, umożliwiającą kontakt telefoniczny lub mailowy z zespołem dedykowanych konsultantów, którzy odpowiedzą na wszystkie bieżące zapytania.


Wiemy, jak ważna jest dla Państwa pomoc w szybkim rozwiązywaniu zgłaszanych spraw.
W związku z tym stworzyliśmy dedykowany Serwis Klienta, z którym mogą kontaktować się
Państwo telefonicznie: +48 22 3 63 63 63 oraz mailowo: serwisklienta@eulerhermes.com.

 

Dlaczego warto skorzystać z pomocy Serwisu Klienta?
Serwis Klienta to zespół wykwalifikowanych doradców, którzy odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania zgłoszone telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Doradcy będą do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 17.30.


Jaką pomoc mogę uzyskać kontaktując się z Serwisem Klienta?
Serwis Klienta powstał, aby ułatwić Państwu rozwiązywanie trudności związanych z bieżącą obsługą polisy ubezpieczeniowej. Odpowiemy na każde Państwa pytanie dotyczące procedur ubezpieczeniowych, procedur windykacyjnych, obowiązków związanych ze zgłoszeniem szkody, limitu kredytowego oraz obsługą systemu online.
Czy nadal będę mógł kontaktować się z dotychczasowym doradcą zarządzającym polisą?
Serwis Klienta ma przede wszystkim ułatwić Państwu kontakt z naszą firmą i usprawnić proces rozwiązywania problemów związanych z bieżącą obsługą polisy. Nadal będą Państwo aktywnie wspierani przez dotychczasowego doradcę zarządzającego Państwa polisą.


Kto będzie zajmował się przedłużaniem umów?
Odnawianie umów pozostaje w gestii doradcy zarządzającego Państwa polisą. Będzie on na bieżąco informowany o zgłaszanych problemach i będzie aktywnie uczestniczył w ich rozwiązywaniu.


Jak długo będę oczekiwał na połączenie?
Zespół Serwisu Klienta jest wspierany przez nowoczesną platformę teleinformatyczną. Dotychczasowe testy potwierdziły, że jest ona niezwykle wydajna i skutecznie skraca czas oczekiwania na połączenie.


Czy Serwis Klienta przyspieszy rozwiązywanie zgłoszonych problemów?
Naszą intencją jest, aby wszystkie telefony były odbierane przy pierwszej próbie kontaktu z nami. Jeżeli rozwiązanie zgłoszonego problemu będzie wymagało konsultacji, doradca Serwisu Klienta poinformuje 
w jakim czasie uzyskają Państwo odpowiedź.


Czy otrzymam taki sam poziom świadczonych usług?
Serwis Klienta powstał z myślą o podniesieniu poziomu świadczonych usług. Właśnie dlatego nasi doradcy pracują w stałym kontakcie ze specjalistami ze wszystkich działów operacyjnych Euler Hermes.


Czy mogę spotkać się z zespołem Serwisu Klienta?
Możliwe jest zorganizowanie spotkania z Managerem Serwisu Klienta i z dotychczasowym doradcą zarządzającym Państwa polisą.


W jaki sposób mogę kontaktować się 
z Serwisem Klienta?
Mogą kontaktować się Państwo z doradcą telefonicznie: +48 22 3 63 63 63 lub mailowo: 
serwisklienta@eulerhermes.com


W jakich godzinach dostępni są doradcy Serwisu Klienta?
Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 17.30.